Retail therapy wish list | Quirky stuff, beauty & books 

Een dubbelzinnig kantje aan het uren achter de laptop spenderen door a) die paper deadline van begin deze maand, b) afwezig lenteweer en c) te moe te zijn om het huis uit te komen ’s avonds (waar ik nu spijt van heb, maar aan spijt doe ik niet), zijn al die uren dat ik naar webshops gezogen werd. Was het niet door het ene sociale medium, dan was het wel door heandere. Volgens mij is dit een herkenbaar verhaal. Eens je op die webshop beland bent, worden je ogen dollartekens, vul je gretig het winkelmandje, kijk je daar eens naar en ebben die dollartekens rustig weg… Toch. Maar. Niet. Lucky for me heb ik er de leukste dingetjes uit kunnen selecteren én ben ik bijna jarig. Hoezeee. Ook lucky voor jou, want een beloning voor jezelf of inspiratie voor een cadeautje, kan toch nooit kwaad? 😉 Kledij, boeken, make-up, interieur,… Mijn wish list is zeer uiteenlopend!

T-shirts van rad.co

Hoe leuk is deze? De ijsjes vind ik een beetje gewaagder omwille van de strategische plaats van de tekening haha! Dat maakt de T-shirt echter niet minder leuk. Eerlijk, eentje met avocado’s zou beter bij me passen maar zitten we nog te wachten op nog iemand die zelfs op haar kleren laat weten dat ze gezond eet? Al die foto’s die ik veel te blij op instagram plaats en de blogjes, zullen wel volstaan. (Ik heb het gevoel dat mensen me dan vervelend gaan vinden haha) Long story short: niets mis met avocado-t-shirts maar ik wil die met ijsjes. En ik hou van koffie, cafféine please.

Boeken
  • Het kookboek Healthy is funky van Mich Baron. Niet alleen is de schrijfster leuk en vriendelijk op sociale media, het concept van dit boek spreekt mij enorm aan! Alleen de titel al, komaan. Ik zou bijna zeggen dat het mijn lijfspreuk is. Gezond moet niet saai zijn. Integendeel. Ik heb zo’n groot klein vermoeden dat dit boek mijn smaakpapillen gaat prikkelen op het niveau van de boeken van Rens Kroes (en ik ben gróte fan van miss Kroes!!). Pluspunt: vegetarisch en heel erg plant based (heb ik van horen zeggen), me likey 🙂
  • Toen Rens Kroes haar nieuwe boek plots aankondigde op instagram maakte mijn hart een heel hoog sprongetje. On the go staat in het teken van -uhm- eten on the go! En meal preppen en en en is het bijna 23 juni!?! (Dan kom het boek uit namelijk…)
  • Sophia Amoruso –#Girlboss want #girlboss en #feministindedop en #hoevaakikditalaangeradenhebgeweten & it’s more than a book, wist ik niet tot nu… (leuk!).
  • DeliciouslyElla. Sinds ik weer meer naar het youtubekanaal en de blog van Ella Woodward kijk, staat ook 1 van haar kookboeken op mijn lijstje. Welke weet ik dus nog niet maar ik ben sowieso fan van boeken kunnen vasthouden. Dat heeft nog altijd meer charme dan naar een scherm staren om een recept te lezen/het recept overschrijven/afprinten, hihi!
  • Estée Lalonde – Bloom Ooooh, al die favorieten van mij die boeken uitbrengen… Anderen hebben hun buik er denk ik al van vol maar ik, ik wil ze allemaal haha! En ik wil zéker het boek van Estée (blog) 🙂 Bloom wordt in september uitgebracht.
  • Niomi Smart – Eat Smart Nog eentje voor september: hét veganistisch kookboek waar ik enorm naar uitkijk. Ik vind Niomi namelijk heel creatief in haar video’s en op haar blog, zonder moeilijk te doen. Makkelijk, gezond, lekker, dat komt weer helemaal goed! (blog)tumblr_o7upw3YEP11qkeve0o1_540
Make-up: Sleek, NYX & kwasten
  • Dit Sleek I-Divine Au Natural oogschaduwpalette heeft al de kleurtjes die ik kan wensen. Neutrale doch fijne kleurtjes. Niet gewoon nude maar ook voor zogezegd specialere aangelegenheden. Luvv
  • NYX Lip lingerie, vooral de kleuren Embellishment & Ruffle Trim vind ik heel tof! Ik ben trouwens al de tevreden en trotse eigenaar van de liquid lipstick in de kleur Stockholm en het is waar: deze drogen je lippen niet uit. En ik heb hele droge lippen, you can trust me on that. Maar vooral op het verlanglijstje: binnenkort naar de NYX winkel gaan in Gent met mijn lieve vriendin Leonie!
  • Cruelty free kwasten! Vooral eentje om te highlighten, om te contouren en een gewone poederkwast… Ecotools/Real techniques/Eyeslipsface/… daar ben ik nog niet over uit 🙂

Andere fijne dingen 

  • Quirky spulletjes (hebbedingetjes) van Ohh Deer (de ‘whatever’ patch, ‘nope’-pin en de koffiemok zijn van deze website)
  • Minimalistische oorbellen zoals deze van Pull & Bear
  • Mok Society6 ‘I just want to drink coffee, create stuff and sleep’
  • Muurvaasje van Brainy Days. Aangezien er deze zomer een transformatie op de planning staat van 1 van de muren van mijn slaapkamer…

Ligt het nu aan mij of schrijf ik nog vreemder tijdens de examens? Vergeef me, alsjeblieft. Stiekem word ik ook gewoon enthousiast van het feit dat ik zo’n toffe spullen kon verzamelen! De geldkwestie laten we even achterwege… Echter, goed nieuws, mijn mama is al kandidaat om hieruit inspiratie op te doen voor mijn verjaardagscadeau. Wat staat er hoog op jouw verlanglijstje?

Veel liefs, Stefanie

instagram ◊ twitter ◊ bloglovin

3 gedachtes over “Retail therapy wish list | Quirky stuff, beauty & books 

Geef een reactie

