Oh baby, move like you want: spring-summer playlist

Er is geen twijfel mogelijk: ik word enorm, echt enorm gelukkig van het mooie weer. Eindelijk lijkt de lente (inclusief zomerse temperaturen) gearriveerd te zijn in België. En we weten allemaal wat licht en vitamine D met een mens doen… Er was eens een leuke wandeling door het park, Ben Howard op shuffle en ik die het idee kreeg om een playlist samen te stellen die het sfeertje in mijn hoofd samenvat. En wat gebeurde er toen? Stefanie die op de avond van een warme zonnige dag dit artikeltje typt. Enjoy the music and f**king move like you want!
EN: A little spring-summer playlist I made because I’m extremely happy the good and warm weather has finally arrived in Belgium! There’s no way I can expres this joy I’m experiencing. Therefore I gathered the songs that give me good vibes or bring back memories. 

De titel bedacht ik tijdens het wandelen op het moment dat dit prachtig staaltje Ben Howard muziek mijn gehoor verblijdde. Jammer genoeg is het niet op Spotify te vinden en staat het dus ook niet in de playlist 😦 Beluister dus zeker het linkje!

 Er is geen muziek waardoor ik luider “ZOMEEER!” wil roepen dan het album Cave Rave van Crystal Fighters. Dat is te danken aan het feit dat ik het een paar jaar geleden veel luisterde op surfkamp maar ongetwijfeld is het ook gewoon de sound die zorgt voor dat zonnige gevoel 😀 Verder vond ik de nieuwste single van Mumford & Sons en Jack Johnson (absoluut, de artiest en al zijn muziek in het geheel) onmisbaar in deze lijst.

Stel dat je de muziek eens gaat luisteren hé, laat je me dan weten wat je ervan vindt? 🙂 Welke muziek brengt jou in hogere lenterig zomerse sferen?

Sincerely yours, Stefanie

2 gedachtes over “Oh baby, move like you want: spring-summer playlist

  1. Superleuke playlist! Ik heb er een paar toegevoegd aan mijn lente/zomerplaylist 😉 Die van Ben Howard en Astrid S. Muziek waar ik van in zomersfeer komt is alle muziek van Lana Del Rey, en dan vooral het liedje Young and Beautiful 🙂

    Like

Geef een reactie

