A girl can dream, right? (I wish…-tag)

Nog eens een tag, gewoon omdat je de persoon achter de blog zo wat beter leert kennen. Leuk toch? Ik werd niet getagd om deze in te vullen maar dat vind ik niet nodig, zin om de tag in leven te houden lijkt me voldoende. Een vragenlijst invullen over dingen die je zou wensen moesten ze zomaar mogelijk waren, dat is toch gewoon super! Even wegdromen en denken alsof er geen limieten zijn. Wat is joúw droombaan of welke superkracht zou jij willen bezitten?  

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?

Dat verschilt van dag tot dag haha. Als het maar geen kantoorwerk wordt met dag in dag uit dezelfde routine, dat is wat ik in ieder geval wil vermijden. Als ik denk vanuit mijn studie (politieke wetenschappen) zou ik later heel graag werken rond gendergelijkheid of mensenrechten -in het bijzonder de rechten van het kind. Europese instellingen boeien me enorm. Maar joh, als ik echt mag kiezen wil ik bij de VN werken, in New York. Vanuit thuis werken lijkt me ook een luxe. Zeker wanneer je kleine kinderen hebt.

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?

Een privéjet. Ik reis heel graag maar iedere keer opnieuw is het vervoer naar de bestemming het moeilijkste of duurste tijdens het plannen van de reis. Wel een milieuvriendelijke jet als het ff kan. Hihi 🙂

Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?

Dit vind ik een moeilijke vraag omdat het leven van zo’n karakter te anders is. Toch ga ik voor een karakter uit mijn all time favourite One Tree Hill. Met Peyton zou ik een dag in haar zwarte Comet kunnen meerijden, samen naar muziekwinkels gaan,… En de dag afsluiten met een concert dat zij uitkoos. Want op haar muzieksmaak kan ik zeker vertrouwen. Als we dan ook nog eens Brooke, Haley en Lucas tegenkomen, is het een perfecte dag. Langs de andere kant zou in New York rondhangen met Carrie Bradshaw -liefst op de leeftijd die ze heeft in The Carrie Diaries dan, ook heel tof zijn natuurlijk!

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn? 

STOCKHOLM. Daar waren we een jaar geleden. Dat wilt zeggen dat er al een jaar lang een stukje van mij daar is achtergebleven. En als ik er dan ben, kan ik gewoon de rest van Zweden (of heel Scandinavië) gaan ontdekken, toch? 

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?

Cheesecakeee! De ene dag eentje met speculoos, de andere dag citroensmaak, dan weer eens frambozencoulis erbij, een bodem van dadels,…

Death_to_stock_Marzocco_Coffee_10

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn? 

Faalangst 😦 Ik heb geen last van hoogtevrees, pleinvrees en dergelijke. De enige angst die meteen bij me opkomt en die bovendien mijn leven moeilijker maakt, is faalangst. Natuurlijk zijn er mensen die hier meer last van hebben dan ik. Maar toch is het iets dat ze zo van me mogen wegnemen. Onzeker zijn over je prestaties is heel vermoeiend. Het hele jaar door is mijn hoofd bezig met “hoe pak ik dit het best aan?”, zodat ik het falen kan voorkomen. Dat zorgt niet alleen voor onzekerheid maar ook voor enorm veel stress. En huilbuien.

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?

In het algemeen belang: met 1 zwaai wereldwijde gerechtigheid creëren. Voor de rest vind ik mijn eigen weg wel, ook zonder onzichtbaar zijn, vliegen etc. 😉

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jouw thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?

Het gaat jammer genoeg nooit lukken, dat terug bij elkaar komen, maar ik zou doodgraag eens in het publiek staan bij Nirvana. Of zitten, tijdens de MTV Unplugged. R.I.P. Kurt 😦 

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?

Als kind keek ik naar ‘Rudy Het racevarken’, een biggetje in huis spreekt me dus zeker aan. Maar biggetjes worden grote varkens… 😀 Ik heb ook altijd al iets gehad met schildpadjes. Eerlijk is eerlijk: zolang er een lieve kat rondloopt, ben ik tevreden hihi!

 Teleporteren naar New York of de perfecte surfplek op een dag met perfect surfweer, zou ik ook wel willen. En tja, als ik mag wensen wat ik wil, wens ik toch gewoon een varkentje dat klein blijft? Nirvana zal ik nooit met mijn eigen ogen zien spelen, life isn’t perfect weet je wel, maar we mogen niet klagen denk ik dan. Op naar die droomjob! Hihi!

Voel je vrij om deze tag over te nemen op jouw eigen blog, lijkt me heel fijn om te lezen!

Ik vond de vragen voor de tag bij Vera Camilla.

Sincerely yours, Stefanie

 

9 gedachtes over “A girl can dream, right? (I wish…-tag)

  1. Aaaah! Dit is zo’n leuke tag! (staat vanaf nu ook op me’n to-do list voor artikeltjes!). En die superpower, jaaa, die zou echt wel eens moeten bestaan! (Maar zoals je zegt, life isn’t perfect.. true). En oh, Rudy het racevarken, dat was zooo leuk om naar te kijken! 🙂 Xxx

    Like

Geef een reactie

