Favourites from my Bloglovin collections | Part 2 

Part 1 was best populair, daarom maak ik snel werk van deel 2. Bijna ieder moment waarop ik even tijd moet vullen, open ik (de app van) Bloglovin, begin ik te scrollen, lees ik en sla ik de leukste en interessantste artikels op. In ieder geval de artikels waarbij ik denk “oeeeh, deze mag ik niet uit het oog verliezen”. Zo heb ik ondertussen (op dit moment) 460 opgeslagen blogposts, onderverdeeld in een aantal collections. Zin om nieuwe blogs te ontdekken? Vandaag toon ik een selectie uit mijn home-, beauty-, style- en food-collecties. Keep on sharing the love.
EN: The first part of this series was a very popular blogpost. That’s why I decided to write the sequel a.s.a.p. Are you ready to discover some new blogs from my home-, beauty-, style- and food-collections on Bloglovin? (Fun) fact: I discovered blogs and blogging when I ended up reading food blogs while searching for healthy recipes.

Home | niet alleen Pinterest en Tumblr zijn goed voor je interieur cravings…
  • DIY’s voor het interieur vind ik heel fijn om te zien. Ook deze kaartjesdisplay staat op mijn bucket list. Onder die bucket list mag je dan gerust verstaan “om te maken als ik nog eens vakantie heb” hihi.
  • Nog leuker dan DIY’s vind ik blogposts die me doen dromen over later, als ik een eigen appartementje mag inrichten. In dit artikel van Chapter Friday vond ik een heleboel inspiratie.
  • Staren naar (monochroom) Scandinavisch interieur hoort er ook gewoon bij voor een Scandinavië lover als mezelf. 😉
Beauty | omdat ik wel eens iets kan gebruiken op mijn snoet en daar graag tips over lees
  • Mijn liefde voor lippenstift neem ik heel serieus. Dankzij dit artikel ontdekte ik een prachtige Hema(!) lippenstift. Ik zag de foto’s en dacht “bam, dat is dé kleur die ik zoek”.
  • Veel budget voor make-up heb ik niet (note: investeren in lippenstift doe ik dan weer wel graag). Daarom vind ik tips voor drugstore make-up zo fijn!
  • Vivianna schrijft leuke artikels over make-up (ze is niet voor niets een beautyblogger & -vlogger…) zoals deze over 5 MAC-producten die ze ons wilt aanraden.
Style | kleren en mijn stijl vinden keep my mind busy
  • Ik ben fan van de stijl van Janne (Radiate Fashion)! Ze plaatst zoveel mooie outfit posts. Deze sloeg ik destijds op omwille van de gekke trui in combinatie met het mooie rokje.
  • Sincerely Jules is een begrip binnen de wereld van fashion blogs. Sinds dit inspirerend artikel over de nude trend, wil ik mijn kleerkast aanvullen met nude kledingstukken. Zo gaat dat nu eenmaal met inspirerende artikels…
  • Bij deze style swap viel mijn mond open en ik vind ‘m nog steeds zo mooi.
Food | aha! zo leerde ik het blogwereldje kennen…
  • Oh oh wat een struggle om uit deze enorme collectie te selecteren (is dat normaal of oké? zoveel receptjes opslaan?). Dus begin ik maar met de Groene Meisjes. Hun recepten, zoals deze curry, kun je volgens mij opdienen zonder dat iemand zou opmerken “is dit vegan?”. 😀
  • Ook Marlotte en deze appeltaartkoekjes mogen niet in het lijstje ontbreken. Ze kookt en bakt gezond. Dat in combinatie met veel wijze raad en leuke recepten, maakt van mij een fan!
  • Wortels teveel in de koelkast? Dan zijn deze blueberry-carrot muffins van Top with Cinnamon een leuk ideetje. Toen ik deze blog ontdekte werd ik meteen aangetrokken door de cinnamon. Stefanie + kaneel = liefde.

Zo, ik kan weer vrolijk verder gaan lezen en opslaan. En wie weet schrijf ik ooit updates van deze artikeltjes. Hoe leerde jij voor de eerste keer blogs kennen?

Sincerely yours, Stefanie

8 gedachtes over “Favourites from my Bloglovin collections | Part 2 

  1. Oh, het is en het blijft geweldig om nieuwe blogs/artikels te leren kennen op deze manier! (zoo fijn dat je dit doet :)) Ik leerde blogs voor de eerste keer kennen door dat er vaak een link stond in de bio van mensen op instagram. Xxx

    Like

  2. Wauw, die Hema lippenstift! Wat een mooie kleur. De curry van De Groene Meisjes heb ik laatst gemaakt. Echt heeerlijk was ‘ie! Ik heb trouwens ook honderden recepten opgeslagen op Pinterest haha.

    Like

Geef een reactie

