My life instasized | February ’16 

Februari was een heerlijke maand. Een heel lieve maand. Veel regen enzo (en dan word ik enorm prikkelbaar, vind ik zelf storend) maar ook zoveel mooie momenten. Als ik terugdenk aan februari, denk ik spontaan aan leuke dingen. Dus waarom zou ik die voor mezelf houden? Mijn maand februari in een paar vierkante foto’s, zie je hier.
EN: February has been good to me. Some great things  happened and I did a lot of fun stuff. Since march already started, I thought I would share some snaps from this productive and lovely february.

Food

First things first. En je moet weten dat ik dan eten bedoel. Na smaakvolle koffiewinkel- en restaurantbezoekjes in Praag,  koken met vriendinnen in ons gehuurde huisje in de Ardennen, sloten we thuis de vakantie af met vol-au-vent. Vegetarische vollevent. Met groente- en zoete aardappelfrietjes. Dat is genieten, zonder vlees.

Verder herontdekte ik mango. Na de zomer was ik dit sappige stuk fruit een beetje ‘vergeten’. Maar ooohjoooo zo lekker dat dat is. Zo kom ik meteen bij de derde foto. Het lief en ik maakten samen sushi. Again: vegetarische sushi. Wat we dan in de rijst rolden? Enerzijds mango en avocado en anderzijds gepaneerde groene asperge en avocado. Dit was een avondje onder ons, dus wou ik het niet verstoren met “trek foto’s zodat ik kan delen op mijn blog” maar over veggie sushi wil ik later heel graag nog schrijven. (Gaan we dit snel weer doen, lief?)

Mijn favoriete ontbijtje van de maand februari: havermoutpap met banaan, framboos en mango. Daarbovenop kaneel, pompoenpitten, amandelschaafsel en chiazaadjes. Daarna kun je door tot de middag, geloof me. Hihi, breakfast ❤


Moments

Februari begon ik met een citytripje naar Praag. Daarover kun je hier lezen. Deze stad kan ik zeker aanraden als je houdt van rondwandelen in een prachtige omgeving en cultuur opsnuiven.

Ik hield me ook aan 1 van mijn goede ‘voornemens’, namelijk meer afspreken met vriendinnen. Dit leverde op dat ik heel wat tijd doorbracht in gezellige cafeetjes en genoot van warme chocomelk en een aantal stukken cake.

Een ander favoriet moment was dat waarop ik op het computerscherm zag verschijnen dat ik voorlopig nog géén herexamens heb. Ik ben geslaagd op al de examens die ik in januari aflegde. Dit heeft een enorm effect gehad op mijn zelfvertrouwen en dus ook op mijn humeur. Beginnen aan het nieuwe semester deed ik dan ook vol goede moed.


Random

Na het zien van de Carpool Karaoke met Adele (hilariteit verzekerd) ben ik helemaal hooked aan dit onderdeel van The Late Late Show. Zo’n leuk concept dit. En hilarisch dus… Welke aflevering is jouw favoriet?

 Na een vrijdag met 8 uur lang les volgen (op een vrijdag!) had ik maar aan 2 dingen nood: weekend en een bad. Dat eerste was eindelijk aangebroken dus maakte ik meteen werk van dat tweede. Lushbubbels erin, theetje erbij en Elle lezen. YES, GENIETEN

 

 Februari durf ik wel gelijk te stellen aan genieten. Rustig en vrolijk aan een nieuw semester beginnen na een enorm deugddoende vakantie. Veel afspreken, bloggen en nog meer vegetarisch koken voor Dagen Zonder Vlees. Hopelijk wordt maart ook zo’n topper. Aangezien we dat zelf in de hand hebben, heb ik ook al heel wat plannetjes voor deze maand. Staan er bij jou leuke dingen op de planning?

Geniet van alweer de 3e maand van 2016! X Stefanie

8 gedachtes over “My life instasized | February ’16 

  1. Oh, wat fijn om te horen dat je van deze maand hebt kunnen genieten! Laten we hopen dat je volgende maand ook zo wordt, maar daar twijfel ik niet aan! (en oh, proficiat met je punten :)) X

    Like

Geef een reactie

