Favourites from my Bloglovin collections | Part 1 

Oh oh, zondag alweer! De dag om blogjes te lezen en wie weet ook te ontdekken. Aan de hand van mijn lijstjes op Bloglovin, toon ik jullie (enkele van) mijn favoriete artikels/blogs. Ondertussen volg ik 421 (??) blogs, sloeg ik 444 blogposts op en onderhoud ik 7 ‘collections’. Tsjonge, dat is de moeite. Maar waarom zou je een leuk artikel nooit meer opnieuw willen lezen (en gewoon onthouden is geen optie)? Share the love and keep on reading…
EN: Isn’t sunday just the perfect day to read blogs and discover some new ones? Just any free moment is a perfect moment to read fun/personal/informative/… things on the internet, I guess. By looking through my collections on Bloglovin I made a list of my favourite blog posts. Can’t go wrong with 444 saved items, divided into 7 collections, don’t you think? Share the love and keep on reading!

Nice writing | a.k.a. wat ik de basis vind voor een goede blog
  • Nog maar recent: dit artikel van Ooh La Lau waarin ze met een prachtige Engelse term een soort moment beschrijft. Zo’n moment waarmee je je leven aan elkaar zou willen rijgen.
  • Chantal van Oceaan Groen schreef een indrukwekkend artikel over het ideaalbeeld, perfectie en onzekerheid. Dit was echt 1 van die artikelen waarvan ik dacht “jup, de nagel op de kop”. Plus prachtige foto’s, plus 5 tips om minder onzeker te zijn. (hartje)
  • Na het lezen  van de titel, Heb slechts lief, behoeft het geen uitleg meer dat ik dit een prachtig stukje vind.  Een openvallende mond momentje, daarvoor zorgde dit. Dat weet ik alleen al doordat ik het me na 5 maanden nog herinner…
Wanderlust | want wat is er leuker dan je reisje voorbereiden door het lezen van blogs?
  • Vanuit Kopenhagen even doorhoppen naar Malmö in Zweden? Sounds like a plan to me! Ik werd helemaal verleid door de foto’s in dit artikel.
  • Een “wel, dat is je dromen waarmaken” gevalletje: Jennies tips voor een reis naar Los Angeles. LOS. ANGELES. Mag ik oooook?
  • Weer eentje van Fleur want ik kan het niet helpen dat ik haar avonturen in Engeland zo aanbid. Ik houd zo enorm veel van Engeland dat ik ook een beetje triest word van al die fijne blogposts. Maar bovenal word ik er toch gewoon heel blij van. Dromen koesteren enzo.
Tips | omdat ik denk dat je slimmer word van blogrondjes
  • Aaah, ik was zo blij toen NSMBL eindelijk te volgen was via Bloglovin. Dit soort content, over productiever zijn (wanneer je vanuit huis werkt) etc., vind ik bijna altijd wel interessant. 🙂
  • Tips tegen seizoensgebonden blues, daar zijn we allemaal weleens bij gebaat, vrees ik. Deze vond ik heel fijn.
  • Tips in blogverband ten slotte, kom ik ook graag tegen. Het is niet iets wat ik mezelf meteen zie doen (als in: te klunzig) maar wie weet ga ik ooit toch eens aan de slag met programmeren.

Aangezien ik momenteel een drukbezette student ben (met een knorrende maag hihi) laat ik het voor nu bij deze 9 leestips. Een volgende keer bespreek ik dan de collecties beauty, food, style en home. Deal? Wat vind jij eigenlijk het belangrijkste en/of leukste aan een blog?

Sincerely yours, Stefanie

5 gedachtes over “Favourites from my Bloglovin collections | Part 1 

Geef een reactie

