Spring wish list + H&M online tip! 

In mijn vorige artikeltje zei ik al dat ik niet alleen naar de lente in het algemeen maar ook naar de lentemode, uitkijk. Vandaag toon ik jullie wat concreter met welke kleren ik zo graag uit de deur zou willen rennen. Nu en de komende maanden. Er is iets aan het ‘tussenseizoen’ dat me aantrekt. Je moet je niet meer kleden óm het warm te hebben en tegelijk kun je toch nog heel wat kleren aan. Ik ben best een sucker voor jasjes en blote benen vind ik altijd weer een drempel. Vandaar dus deze wish list. En als je dit leest vóór zondag dan zou je wel eens een leuk bezoekje aan hm.com kunnen brengen…
EN: Spring is my favourite season. I ofcourse appreciate the sun and the warmer days, a lot actually. But, then there’s the clothes we will be able to wear again when winter is finally over. I can’t wait to go out in a light (biker) jacket, leave my boots at home etc. Let’s take a look at my wish list…

Jeej, ben me nog eens gaan uitleven op Polyvore! Toen ik die ‘EDGY MINIMAL’ zag, kon ik alleen maar denken “jaaa dat is de beschrijving van de stijl die ik nastreef”. Dat probeerde ik hier ook over te brengen.

Ten eerste (maar dat kon je vorige keer ook al lezen, het is serieuze liefde) dit ‘lederen’ vestje van H&M. Ik heb lang een gecropte versie hiervan gehad. Nu wil ik een volwaardig bikerjasje 🙂 Op de collage valt het me meteen op: een bikerjasje, een mom jeans en zwarte All Stars gaan heel mooi samen! Die 2 staan dus ook mijn verlanglijstje. Die laatste had ik in principe al. En All Stars zijn stiekem leuker als ze al een tijdje gedragen zijn maar versleten is versleten. Ze zijn echt wel aan vervanging toe nu…

Nog een broek die ik heeeel graag wil voor het komende seizoen is een zwarte broek met brede pijpen. Zoiets dragen is al wat uitdagender maar daar houd ik wel van. Wat denk jij?  Trouwens niet op de collage, wel in mijn hoofd: een blouse/hemd. Deze bijvoorbeeld.

Ten slotte nog 2 lipsticks. Van links naar rechts: Whistle & Velvet Teddy, beiden van MAC. Ik lees en hoor zoveel lof over MAC lippenstiften en heb er nog steeds geen in mijn bezit. Ik wacht tot ik dé kleuren tegenkom waaraan ik 20 euries wil geven. Deze lijken me de investering waard. Laat ik de winkel toch maar eens binnenstappen. Met opgespaarde centjes 😉

Wat is die tip nu? Wel, op de H&M online shop krijg je t.e.m. zondag 28 februari gratis verzending! Toch mooi €3.99 uigespaard! Bovendien krijg je 10% korting met een code die op de site zelf te vinden is. Leuk leuk leuk (en dus het delen waard)…

Denken jullie al na over de lentemode?

Liefs, Stefanie

15 gedachtes over “Spring wish list + H&M online tip! 

  1. de lente is ook mijn favo seizoen, en de reden daarvoor heb jij kort en bondig in mijn plaats omschreven 🙂 ik kan ook niet wachten tot het iets warmer wordt zodat ik mijn springoutfits eindelijk uit de kast kan laten komen.

    Like

  2. Ohh, zwarte All stars wil ik ook al ontzettend lang! (naar zo’n blouseje ben ik ook ontzettend lang naar op zoek, zooo mooi!) En die mom jeans ziet er echt mega cool uit, ik kan het me al inbeelden hoe mooi een zwarte leren vestje en dan de warte All stars er onder staan (hééémels)! X

    Like

  3. Love het jasje! Ik ben zelf erg mager dus zo’n bikerjasjes vinden die mooi past isvoor mij echt een heuse zoektocht helaas! Ik heb die velvet teddy, heel mooi kleurtje maar ik draag hem niet vaak omdat deze niet zo goed dekt, vind ik!

    Like

  4. Oh velvet teddy ik HOU van die kleur maar die staat me echt helemaal niet 😦 Ik lijk wel ziek als ik deze op heb. heb me wel voor de 2de keer MEHR aangeschaft , heel veel liefde voor die kleur!

    Like

Geef een reactie

