Cluse watch with a sentimental touch

Naar goede gewoonte kreeg ik op het kerstfeest een enveloppe met centjes. Een week later bleek dit het laatste (materiële) cadeau te zijn dat ik van mijn grootvader zou krijgen. Ik moést iets doen hiermee, zomaar op mijn spaarrekening zou ik zonde vinden. Aangezien je hem kon uittekenen met een horloge om zijn pols en ik al maanden liep te zeggen hoe graag ik een horloge wou, was de beslissing snel genomen.
EN: When deciding what to buy with the last money (a christmas present) I ever got from my grandfather, I almost immediately knew I wanted to buy a watch. Through Instagram I got introduced to Cluse, a brand who sells beautiful (minimalistic) watches. I ordered mine online and went for La Bohème Mesh Gold/White. I’m absolutely loving it and I’m glad I chose this watch. 

Ik koos voor het merk Cluse. Dit zag (en zie) ik dikwijls voorbijkomen op Instagram en dergelijke. Er zijn wel meerdere horlogemerken die ik zo leerde kennen, maar Cluse sprak me het meest aan. Vervolgens nam ik een kijkje op de website. Met al die keuze zou je verwachten (zeker van zo’n belsuiteloos persoon als ik) dat het moeilijk was om er eentje uit te kiezen. Dat was echter helemaal niet het geval. Mijn oog viel meteen op La Bohème Mesh Gold/White.

Vrijdagavond besteld en op dinsdagavond (goed op tijd, net zoals ze beloven) thuis afgeleverd door PostNL. Wat een feestje om dit pakje te openen! De horloge (is hij niet pracht-tig?) wordt geleverd met een leren opbergzakje. Eveneens een streling voor het oog. Daarnaast krijg je een kaartje met uitleg over hoe je de grootte van de polsband aanpast aan jouw pols en hoe je het klokje aan de praat krijgt.    

Jup, ik ben verliefd op mijn horloge. Draag jij wel eens een horloge of kijk je liever op je gsm om te weten hoe laat het is?
PS: misschien lijkt dit op een betaalde advertentie haha, geloof me dan maar gewoon dat dat niet zo is 😀 Ik ben gewoon heel enthousiast over deze aankoop en wou het daarom delen met jullie.

Sincerely yours, Stefanie ♥

9 gedachtes over “Cluse watch with a sentimental touch

Geef een reactie

