What I’ve been spending money on #2 

(aan te veel dingen, te veel geld) Retail therapy alert! Wat doe je als je net examen hebt afgelegd en je nog een tijdje zult moeten wachten tot je lunchmaatje klaar is met zijn examen? Tijd doden in de stad. Na mijn koffie en krant-momentje besloot ik een paar winkels in te trekken. O.a. Dille&Kamille kon me een beetje opbeuren in deze periode. Naast het feit dat er sneeuw lag én dat het zonnetje scheen. 😉

Ok. Dus. Ik zal beginnen bij Dille en Kamille. 1 dingetje wou ik kopen. De kalligrafieachtige pen met verschillende penpunten. Omdat er net 2 potjes inkt waren aangekomen: Monaco Red en Merlot (paars). In principe om een vulpen mee te vullen maar waarom niet iets creatiever zijn en aan de kalligrafie gaan?  (Ik kocht bij Flying Tiger een vierkant zwart schriftje. Leuk toch zo vierkant ipv rechhoekig?) 1 ding in het hoofd, 5 dingen aan de kassa 🙂 Want plots stonden er zakjes zoete aardappelchips (???;!!!) en die moét ik proberen (slechts 3 ingrediënten: bataat -lol wat een woord-, zonnebloemolie en zout) VERKOCHT. Dat vormpje op de foto is om een bloemenfiguurtje te kunnen maken met kaneel/cacaopoeder bovenop de homemade cappuccino’s! 😉

Verder kocht ik opnieuw een reep van deze pure chocolade met speculoos (aanrader!) en een potje abrikozenconfituur. Iets wat ik zelden eet maar áls ik het dan eens eet, wil ik het goed doen. Uit een mooi potje dus en abrikozen. Want dat is de lekkerste confituur, nah.   Af en toe ben ik een enorm ‘beautymeisje’. Niet dat ik labels wil plakken of dat ik dan plots heel gemaquilleerd rondloop. Soms vind ik het gewoon allemaal heel mooi en wil ik ermee gaan experimenteren ofzoiets. Dit pallette van Maybelline stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Ik dacht “laat ik eens iets nuttig doen met de centjes van Kerstmis”. Zo geschiedde, in de Di. Het zijn eigenlijk alle/de enige kleuren die ik ooit gebruik op mijn oogleden. Ook besteed ik de laatste tijd veel aandacht aan mijn wenkbrauwen. In de Elle raadden ze deze BrowSatin van Maybelline aan. En zo geschiedde, alweer. 😉  Online shoppen is echt dé oplossing voor het samenvallen van wintersolden en de examens! Eerlijk gezegd heb ik het moeilijk gehad met iets te vinden wat me kon bekoren. Waar ik dan wel iets vond? Bij H&M Home! Het is superleuk als er pakjes aankomen thuis maar als er interieurspulletjes in het pak zitten, voelt het nog beter! To the point: ik kocht een heel groot (130×170 cm) en zacht deken om op mijn bed te leggen. Lola is er ook fan van, misschien omdat ze zo goed matcht met het wit-roze thema? 😉 Daarnaast kocht ik dit gouden mandje. Er liggen 2 stapels tijdschriften, schriftjes en boeken naast mijn bed en dat ben ik behoorlijk beu. Het idee is dus hier grote kuis in te houden en de leukste spullen in deze mand te ‘etaleren’. Opgeruimd staat netjes. 

Zo, een overzichtje van de dingen waar ik geld aan heb zitten uitgeven. Het handige aan de examens is dat je gewoon thuis eet en dus amper tot geen geld uitgeeft aan eten in de stad. Dus is er meer voor andere leuke dingen! Hihi. Wat vind je van mijn aankopen? Heb je misschien nog tips voor mij of ben je geïnspireerd geraakt?

Lieve liefs, Stefanie

4 gedachtes over “What I’ve been spending money on #2 

  1. Echt super leuke dingen die je hebt gekocht! Dat mandje van de H&M is echt prachtig! Je schrijft bovendien echt énorm leuk, ik moest al meteen lachen toen je het woord ‘bataat’ grappig vond, haha! X

    Like

Geef een reactie

