De mooiste dagen met de liefste mensen

Je gelooft me misschien niet maar deze kerst voelde ik het opnieuw: cadeaus geven is leuker dan cadeaus krijgen. Echt. Dit jaar verwachtte ik heel veel van de kerstdagen. Voor de eerste keer sinds jaren had ik meer dan 1 familiefeest. Ik vierde 4 keer kerstmis! En 4 keer genoot ik met volle teugen! Onverwachte cadeaus, vegetarisch eten, heel veel lachen en een baby in het gezelschap. Ik had hoge verwachtingen en dat is gevaarlijk maar 1 ding is zeker: het waren 2 dagen vol geluk. In deze blogpost toon ik wat ik kreeg van de kerstman en zijn elfjes. Maar er is meer. Het is er vooral eentje vol dankbaarheid.

Zo gaat het al jaren: boeken krijg ik van oma. Ik zocht ze zelf uit en ben dus heel tevreden met deze aanwinsten! Ik ben in ieder geval onder de indruk van de creativiteit/recepten in Havermoutje. Snel iets uitproberen! Momenteel blader ik  voor het slapengaan door Love Style Life (van blogster Garance Doré). Leuk geschreven en prachtige foto’s. Voor mijn 18e verjaardag kreeg ik een set met Rituals mini’s (Siel, je kent me zo goed) en sindsdien (anderhalf jaar ondertussen) ben ik gek op de producten met Sweet Almond Oil! Waarom dit cadeau extra speciaal is? Omdat ik het kreeg van de grootouders van de hartendief. Geheel onverwacht want ik was al zo blij dat ik meemocht naar het gezellige familiefeest op kerstavond… Van onverwachte cadeaus gesproken! Die drie fijne dingen links op de eerste foto waren ook zo’n verrassinkjes! In het witte doosje zit een nachtcrème van Avène, zeker heel welkom. Al was het maar om eens iets anders te hebben dan Hema nachtcrème, hihi!
Mag ik een moment om mijn appreciatie te uiten voor de Chanel overload? 2 producten lijkt misschien geen overload maar voor een Chanellover als ik, is het dat dus wel! Zowel oma als papa reageerden met “jij wordt duidelijk graag gezien in die familie” toen ik vertelde wat ik kreeg van de ouders van Abel. Een Chanel Rouge Allure in Pirate (n°99). Ieeep Ik heb ‘m nog niet getest, dit is om te koesteren. Net zoals de parfum die mijn peter kocht! Sinds ik maanden geleden een staaltje kreeg van deze parfum (Chance Eau vive) ben ik er verliefd op. Echter, het is nogal duur voor een studente… Al een paar keer ging ik het ‘bezichtigen’ in de winkel maar nooit kreeg ik het over mijn hart om het te kopen. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een parfum!  
 Van mama kreeg ik vanalles om mijn liefde voor koffie verder uit te bouwen (maar daar wijd ik nog wel eens een artikel aan) en ook papa kent me goed: vanalles voor bij het koken en theemengelingen. En dan vertelde ik nog niet eens wat Abel kocht! Een sushibox! Allemaal benodigdheden om zelf sushi te maken en heel veel eetstokjes om te oefenen. Geniaal liefje, of niet dan? 

Goh, ik kan toch echt niet klagen he! Zoveel cadeaus! Maar ook heel veel dankbaarheid. En prachtige feestdagen. De warmste (lees: meest liefdevolle) kerstmis! Ik hoop dat jij er ook zo van kon genieten!

Heel veel liefs, Stefanie

2 gedachtes over “De mooiste dagen met de liefste mensen

Geef een reactie

