Happy highlights #1

Ik vertelde dat ik een ideetje had voor een wekelijkse blogpost tijdens de blok- en examenperiode. Het leek me leuk om te focussen op de leuke (kleine) dingen en daar dan over te schrijven. Altijd proberen optimistisch te blijven 🙂

De kaars was een cadeautje voor mezelf, ruikt naar dennenbomen en was een geweldige aanwinst voor mijn bureau! Net zoals deze lichtjes… Hierdoor vind ik het niet zo erg dat het rond 17u donker is. Ook bedacht ik mij maandag plots dat ik een christmas mug heb dus zocht ik ‘m en drink ik sindsdien mijn koffie en thee alleen nog maar samen met Rudolf, hihi!
Wat zou de week voor kerstmis zijn zonder Music for Life? Ik wil het me niet inbeelden. Er is gewoon iets aan de sfeer en het concept waardoor ik er heel graag naar luister tijdens het studeren. Ik ben sowieso fan van Studio Brussel (een Belgische radiozender die eenmaal per jaar een week lang geld inzamelt voor meer dan 1000 goede doelen) maar de voorbije week stond ik extra hard in vuur en vlam 😉
Ik ontdekte de Lotus speculaasbolletjes omhuld met chocolade. Deze wou ik al heel erg lang proeven en wat ben ik blij dat ik ze eindelijk kocht! Mijn 2 favoriete zoete pleziertjes samen maken een hemelse verwennerij!

En uiteraard vierde ik kerstmis! Maar aan die mooie tijd wil ik een eigen artikel geven 😉 Ieder jaar krijg ik van mijn oma een kerstkaartje, alleen aan mij gericht. Ook deze keer smolt ik door de lieve boodschap! Zeker wanneer ze zegt dat ze mijn vriend en mij samen een mooi nieuw jaar toewenst. Je snapt het…

Stiekem vind ik het ook heel leuk om veel thuis te zijn bij mijn kat haha! Hopelijk had jij ook een fijne week of kon je in ieder geval happy highlights zien en appreciëren…

Yours sincerely, Stefanie

Geef een reactie

