Een kerstextraatje 

…dat ik doodgraag nog wou delen! Morgenavond is het dan eindelijk zover, het begin van een paar dagen feestend jolijt. Er was na mijn vorig artikel echter nog een favorietje dat ik nog niet vermeld had. Maar ik wil het jullie ook zeker niet onthouden. Tip: Miley Cyrus (omdat ik altijd blij word als ze de wereld haar talent toont)…

Zag je de special ‘A Very Murray Christmas’? Ik gaf het een kans maar sloeg eerlijk gezegd heel veel over. Het deel met Miley Cyrus (waarvan ik de youtubefilmpjes eerst zag) vond ik ongetwijfeld het leukste deel!

Een witte kerst zal het helaas niet worden dit jaar. Hoe dan ook wens ik jullie allemaal een hele fijne tijd toe 😀

Have a holly jolly christmas! X Stefanie

Bron: 1 & 2

4 gedachtes over “Een kerstextraatje 

Geef een reactie

