The cold weather survival: the playlist

Naast het weer heeft ook muziek een grote invloed op mijn humeur. Spotify vind ik een heel toffe manier om muziek te ontdekken. Normaal maak ik afspeellijsten op mijn iPod. Nu leek het mij leuk om een afspeellijst te maken op Spotify zodat ik het kon delen met anderen. En jij hoort bij die anderen 😉 De playlist werd een mix van wat ik dikwijls luister en wat er toevallig langskwam op Spotify en me aansprak. Sowieso is het een playlist die me helpt tijdens domme natte lange dagen. Omdat geen enkele dag het eigenlijk verdient om zo bestempeld te worden & muziek een lifesaver kan zijn…

Ik heb de playlist ook echt al kunnen gebruiken. Op zo’n ochtend dat de regen van mijn neus drupte hihi. Weet je wat? Ik was echt goedgezind door de muziek die mijn oren begroette.

Muziek is een categorie op mijn blog die ik veel te hard verwaarloos trouwens… Ik selecteerde 2 liedjes van Smith & Burrows maar ik wou ook even meegeven dat Funny Looking Angels van dit duo mijn most precious winteralbum is. Zo betoverend…

Nu het toch over muziek gaat: ik ga samen met le bff naar Rihanna & The Weeknd op Werchter Boutique! SWEET! Onze traditie om samen naar een festival zet zich voort 🙂

Wat is jouw ultieme album/muziek om de koude door te komen?

Sincerely yours, Stefanie

3 gedachtes over “The cold weather survival: the playlist

Geef een reactie

