Analogue memories 

Voor mijn 19e verjaardag kreeg ik iets van mijn vriendinnen waardoor ik dacht “damn, die kennen mij goed”. Een wegwerpfototoestel en een fotoboek om creatief aan de slag te gaan met het resultaat, daar maakten ze mij echt heel blij mee! Deze zomer nam ik mijn cameraatje overal mee naartoe, mits ik er aan dacht natuurlijk haha. Overlaatst was het dan zover: ik had het rolletje helemaal opgebruikt… Vandaag toon ik (een deel) van het resultaat & neem ik je een beetje terug naar mijn zomervakantie… 

Omdat Abel afgelopen zomer een LP-collectie uitbouwde, gingen we in heel wat winkels op jacht. We gingen zelfs naar Brussel en Gent met (o.a.) als doel geweldige vinylplaten mee naar huis te nemen. Cheesecake eten tijdens een hele mooie zomerdag shoppen met 1 van mijn beste vriendinnen in Antwerpen!
2 foto’s van Rome, die wondermooie stad. *hartjesogen*
Zie je die trappen? Helemaal zelf beklommen, haha! Hier staan we ‘bovenop Napels’. In de verte zie je inderdaad de Vesuvius. Wat ook mooi is, is hoe je de lijn tussen schaduw en zon kunt waarnemen. Ik kan het niet goed uitleggen maar fascinerend vind ik het in ieder geval. 🙂
Pompeii… Van fascinerend gesproken!De eerste foto die gemaakt werd met de camera. Deze avond was het bewijs dat je je verjaardag niet moet laten verpesten omdat die toevallig in de examenperiode valt. (20 juni, ie-de-re keer) Een bbq thuis, met vriendinnen, je hartendief en je lieve ouders. Plus een vriendin die cheesecake voor je maakt… Kan een 19-jarige nog meer gezelligheid wensen?

Vind jij het ook leuk om analoge foto’s te laten ontwikkelen? Dat je dan pas weet hoe je foto’s eruit zien?

Sincerely yours, Stefanie

 

2 gedachtes over “Analogue memories 

Geef een reactie

