So many things to do, so little time left of 2015

Er is opnieuw een knoopje ontstaan, lieve mensen. Mijn oog viel op de kalender en dan vooral op de datum die het blokje papier aangaf. Is het al midden november? *verbaasd hoofd, kerende maag* Een kijkje in mijn agenda kan dit alleen maar bevestigen. Bovendien weet die mij ook nog te vertellen dat de grote boze blok begint over 5 weken. En dat het 6 dagen later Kerstmis is. Aaaaa ik wil nog zoveel doen dit jaar!

Ik lig dus weer in de knoop, met de tijd deze keer. Nieuwjaar was net vorige week en dat etentje van een week geleden was net gisteren. Tijd is iets raar. Er is tijd te weinig, that’s for sure! Ik ben een planner, alles schrijf ik in mijn agenda. De hokjes om af te vinken wat gebeurd is, incluis. De leerstof bijhouden en op tijd beginnen studeren, schema’s maken in de aanloop naar de examens, daar hecht ik veel belang aan. Het tweede eindje van de knoop is het willen ontspannen en genieten van de vrije tijd die er nog rest. Oh, en niet verdrinken in de stress alstublieft, dankuwel. Bij deze een lijstje van wat ik dit jaar nog wil doen. In mijn hoofd duurt 2015 nog maar 5 weken + de kerstdagen. Ai toch

  • Kerstmarkt bezoeken. Geen haar op mijn hoofd denkt eraan de kerstmarkt te skippen. Warme chocomelk of warme wafel, kerstdorp, die stalletjes, de sfeer, ideetjes opdoen voor cadeaus… 😉
  • Hij is zoveel te zien op tv tegenwoordig en zijn gedrag maakt mij zo enorm benieuwd dat ik heel graag een boek van Herman Brusselmans wil lezen. Maarja, over boeken die ik nog wil lezen kan ik een heel artikel vullen. Dat terwijl er boeken zijn die ik moét lezen. Why oh why! Dan heb ik het nog niet gehad over al de blogartikelen die ik wil lezen haha
  • Zo maar echt zooo graag zou ik nog eens naar Antwerpen willen gaan! Als ik het nu niet meer doe, moet het wachten tot eind januari en dat vind ik lang. ‘t Stad is mijn favoriete Belgische grootstad. Leuven blijf ik beschouwen als een kleine stad, ons gezellig Leuven. 🙂
  • Wat was het een mooi voornemen, naast het dansen ook wekelijks zwemmen. Het is er (nog) niet van gekomen maar als ik eraan denk, krijg ik meteen zin om in een zwembad te springen. Waarom maak ik hier geen tijd voor? Kan beter Stefanie, kan beter.
  • Films kijken: idem dito de boekenkwestie. Een artikel vol als ik wil. Ik probeer minstens 1 film per week te kijken omdat ik het moeilijk heb met “dan is het weer 2 uur later aan het einde van de film”, terwijl ik weet dat ik heel erg kan genieten van een film.
  • Oh wat zou ik graag tijd hebben om mezelf wegwijs te maken in html & co. Ik ben niet zo tevreden met hoe mijn blog eruit ziet, zou graag een eigen logo hebben,…
  • Ik lees dus relatief veel blogposts en volg veel bloggers die regelmatig (of uitsluitend) recepten delen. Recepten die ik mooi opsla in mijn ‘food’-collectie op Bloglovin. Een mapje dat ondertussen 101 artikeltjes telt. 101 recepten die ik zelf wil proberen, komt goed. 😉

Ben ik een enorme zeurkous of herken jij ook het gevoel dat je zoveel wilt doen maar te weinig tijd hebt?

Sincerely yours, Stefanie

9 gedachtes over “So many things to do, so little time left of 2015

  1. Tijd is inderdaad een raar begrip! Fijn dat je voor je zelf duidelijk hebt wat je nog wil doen in 2015. Een aantal dingen staan ook op mijn lijstje. Toevallig ga ik volgende maand naar Antwerpen om daar een kerstmarkt te bezoeken 🙂 Ik hoop dat het je allemaal nog gaat lukken! ❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

