5x My YouTube Favourites  

Weer een artikel op It’s a knot? Ja hoor, want dat rubriekje op maandag is gewoon een extraatje waar ik veel zin in had! Eerder maakte ik al een lijstje van mijn favoriete youtubekanalen voor inspiratie wat eten betreftDeze keer weer een ode aan de youtubers. Als jij ook zo into youtube bent, herken je vast wel de situatie waarin je een nieuwe video ziet verschijnen van een bepaald persoon en er meteen op klikt. Dié youtubers wil ik in dit artikel aan jullie voorstellen, al zijn ze waarschijnlijk niet allemaal nieuw voor je.  Geen beter seizoen dan de herfst, winter op komst, om je abonnementenlijst uit te breiden. *wink wink* 
  1. Anna Nooshin. In verband met haar boek schreef ik al een artikel over hoe geweldig ik Anna vind. Ook van haar vlogs ben ik grote fan. De ene keer neemt ze je mee op een drukke werkdag (carrièrevrouw = #goals) en de volgende vlog ga je mee op vakantie. Of zie je hoe het er echt aan toe gaat op een fotoshoot. Ook van haar ‘gewone’ video’s krijg ik niet genoeg trouwens, onder andere omdat ze 1 keer per week een make-upvrije dag heeft, ze woont in Amsterdam (I love Amsterdam) en ja, ze is Anna.
  2. HelloOctober. Suzie maakt make-up video’s die zelfs ík interessant vind. Ook haar kledingstijl spreekt me aan. Het feit dat ze in Brighton woont maakt het dan ook helemaal af. Even rondkijken in Brigthon of Londen, gewoon vanuit mijn bedje in België. (Want I love Londen ook en Brighton staat op mijn bucketlist!)
  3. Samantha Maria noemt zichzelf niet langer Beautycrush. Ik volg haar al jarenlang op verschillende kanalen (instagram, haar blog,…). Zolang ze the girl with the tattoos met het eigen stijltje en de je ne sais quoi blijft, it’s all fine by me. Ze heeft ook 2 geweldige honden, een eigen kledinglijn (samen met haar vriend) en ze praat ook veel over eten. Met dat laatste heeft ze niet altijd een geweldige relatie. Waar ik mezelf dan weer in kan herkennen. Anyway, ze neemt haar volgers mee naar dromerige, hippe restaurants en koffietentjes, het liefst eet ze een croissantje en drinkt ze koffie, what’s not to love? 😉
  4. Sunbeamsjess… Na een hele tijd heb ik haar herontdekt! Ze combineert universiteit met youtube, een geweldige ‘eigen’ kledingstijl, een grote zonnebrilcollectie en een talent voor make-up. Dit is echt zo iemand die veel meer abonnees en erkenning verdient!
  5. Estée Lalonde! Girlcrush! Sinds kort gebruikt ze haar eigen naam in plaats van ‘Essie Button’. Een volwassenere aanpak maakt haar zeker niet minder schattig. Estée zou zo mijn grote zus mogen zijn, haha. Ik volg haar ook op Snapchat, kwestie van niet al te veel te missen van de avonturen van Estée, haar hond Reggie en haar vriend Aslan. Ze komt gewoon heel spontaan over, met een flinke toef awkward. Hmm, herkenbaar dat laatste… Haar zou ik echt wel eens willen ontmoeten! Estée en Samantha zijn ook London based trouwens, ja, je mag hier zeker een trend in mijn kijkgewoontes in herkennen. 😉 

Kopje thee, stukje chocolade, internet, video’s. Ontspanning. Dat is hoe ik het liefst mijn dagen eindig als ik zin heb om gewoon thuis rond te hangen. Zoals ze meestal eindigen dus.

Kenden jullie deze youtubers al? Of heb je misschien nog een aanrader? Ik lees het graag in de reacties! 🙂

Liefs, Stefanie

Geef een reactie

