All you need is love

1 jaar, 52 weken, 365 dagen. Dat is hoelang ik mijn leven al deel met een bijzonder iemand. -Nu ja, dat was zo op 8 oktober, dit komt een weekje later. ;)- We wouden iets doen om dat te vieren. And that’s where Verviers steps in. Verviers!? Gekke keuze he. Het draaide rond het hotel waar we naartoe gingen. Dit is hoe ik leerde dat je geen specifieke plekken nodig hebt, die bijvoorbeeld als ‘hip’ worden bestempeld, om een leuke tijd te hebben. Het is wat je er zelf van maakt.

En het gaat erom met wie je die tijd doorbrengt! Vandaar de titel hé. Ook in een klein stadje in Wallonië waar je niet de standaard, hippe koffiezaakjes tegenkomt en ook niet meteen op een winkelstraat botst, kun je in 24u wél een leuke tijd beleven. In deze post toon ik mijn impressies.

Mijn favoriete guilty pleasure (naast cheesecake): éclairs. Ik houuuud van gele pudding! En dus ook van gebakjes met chocolade, gevuld met pudding. 😉 1 van de twee was voor Abel uiteraard. Dit was bij Point Chaud. Een plekje vlakbij het stationnetje waar je betaalbare, lekkere broodjes kunt eten. 

Eten bij de brasserie van het hotel! (a.k.a. L’Entrepot bij het Van der Valk hotel). Op de foto’s zie je mijn hoofdgerecht (linguine  met scampi’s, olijfolie etc.) en Abels dessert: banana split. Smmmullen!

Naast het vieren van de 1e verjaardag van onze liefde was het ook de bedoeling om er eens tussenuit te knijpen en dus heerlijk te ontspannen. Deze Lush bruisbal bewaarde ik voor zo’n gelegenheid als deze. Er zaten rozenknopjes in en er werd me verteld dat ik bij elk roosje een wens mocht doen. Awww!

Tenslotte een topper van een hotelontbijt! Na het fruit en American pancakes at ik nog een kiwi en 2 mini-koffiekoekjes. I *hartje* hotelontbijtjes!

Wat vinden jullie van de stelling “All you need is love”?

Love, Stefanie

7 gedachtes over “All you need is love

Geef een reactie

