The perfect day 

Je kent het ongetwijfeld. Het gevoel dat “vandaag echt een perfecte dag” was. Een gevoel om te koesteren en dat je eigenlijk elke dag wel zou willen hebben. Ik zat te denken over hoe ik het liefst mijn ochtenden, namiddagen en avonden doorbreng. Als ik dat dan allemaal op 1 dag kan combineren, dat zou toch omverblazend leuk zijn? Nieuwsgierig geworden naar mijn ‘perfecte’ dag? Goed zo, want vandaag deel ik mijn ideale momentjes…

De ochtend

Ik word wakker in de armen van mijn liefde en zo blijven we nog een tijdje liggen. Tot mijn maag begint te knorren. Om dat te verhelpen, is er een lekkere (grote) kop koffie ennnn -uhm, wat te kiezen- speltwafels! Met pindakaas, plakjes banaan & kaneel! Terwijl we rustig de krant lezen en keuvelen aan de keukentafel. 
Als we ons klaar voelen voor de dag, verplaatsen we ons naar de zetel om een aflevering Orange is the new black te kijken. Lekker knus. Waarschijnlijk leunt het dan al tegen de middag aan, dragen we onze pyama’s -in mijn geval mijn unicornonesie– nog steeds en snak ik naar een kopje thee. Nog wat keuvelen en misschien nog een aflevering meepikken.

Middageten doe ik het liefst ook nog steeds in die pyama, met het album van James Bay op de achtergrond, in een herfstzonovergoten keuken. Als lunch heb ik dan waldkorncrackers met avocado en tomaat, peper en zout.

Namiddag

Zo rond 14u wordt het eens tijd om productief te zijn. Klaarmaken en richting de stad! -even in abstractie nemen dat er zoiets als studiewerk bestaat- Ik ga langs bij Pull&Bear, Zara, Rituals, Dille en Kamille en koop leuke spulletjes (want opeens heb ik genoeg geld, duh). Uiteraard heb ik alweer honger. Dus wil ik cheesecake als 4-uurtje. Dat is blijven hangen uit mijn kleutertjestijd. Rond 16u wil ik iets eten. Bij voorkeur cheesecake dus. 😉 De shopronde nog afwerken en naar huis om de spulletjes te droppen. Ook nog wat bloggen, babbelen met mama,…

Avond

Op mijn perfecte avond, na een dagje met de boyfriend, ga ik uit eten met mijn beste vriendinnen. Omdat we dan 1) sowieso lekker eten en 2) nog langs de chocoladebar gaan omdat we nog lang niet uitgebabbeld/-gekeuveld zijn.

And then it’s time to unwind
. In bad met een Lush bruisbal en het laatste kopje thee van de dag. Een kamillethee.
Ik sluit mijn oogjes terwijl ik mij verwarm met net gewassen beddengoed. Slaapzacht.

Afbeeldingen: 1, 2, 3

2 gedachtes over “The perfect day 

Geef een reactie

