Fall wishlist + 3 oktober Glamour Day (tip!)

De hoeveelheid zakgeld die ik krijg is niet eindeloos en ik heb (nog steeds) geen studentenjob. Gelukkig maar. De verleiding om te shoppen shoppen shoppen zou nog 10 maal groter zijn. Ik probeer enkel nog spullen te kopen waarvan ik weet “dit heb ik nodig”. Met de nadruk op proberen. Bij nodig hebben mag je ook “dit zal een verrijking zijn voor…” rekenen. Dat is nog steeds fair play, in my opinion. Hihi. De grootste motivatie is zonder twijfel sparen voor nog meer reisplezier. En héél binnenkort gaat Glamour hierbij helpen. Benieuwd naar wat ik bedoel? Lees dan maar snel verder.

Zara

Komende woensdag geef ik een update over mijn warderobe maar mijn cravings zijn nog niet satisfied. Neenee, dit zwart leatherlook jurkje riep mijn naam. Maar zoals het een studente (en het bijbehorend budget) betaamt, moest ik keuzes maken. Echter, studentes (en hun bijbehorend budget) mogen ook dromen. De laatste tijd verkies ik weer panty’s met een rokje/jurkje boven broeken. Dit is een speciaaltje dat ik zou plaatsen onder ‘verrijking’. Want gewoon met een warme wollen vest en leuke (platte) schoentjes, is ie perfect draagbaar.


Ik maakte een belangrijke belofte aan mezelf: deze winter/herfst draag ik een dierenprintje. Het maakte niet uit hoe, ik wist alleen hoe mooi ik het vind bij anderen… Tijdens het shoppen bij Zara zag ik ook deze mooie sjaal. Past ook meteen bij een andere belofte: alleen nog sjaals kopen die tegelijk als een dekentje kunnen dienen. En daar is Zara een pro in. Ik ben alweer verliefd geworden op mijn sjaal van vorig jaar. Laat ik deze hieronder nu net perfect vinden om de collectie uit te breiden.

MAC

Sjongejonge, ik ben weer helemaal into lipstick. Als het maar een mat kleurtje is. Aan rode tinten heb ik niet bepaald een gebrek. Maar een koraalkleur lijkt me leuk om het herfstpalette op te frissen. Ik liet mijn oog vallen op de Tropic Tonic lipstick. Daarnaast ben ik ook niet bang van een donkere kleur op m’n lippen. Bijvoorbeeld Rebel (paarsroze) of Chili (bruin oranjerood).

H&M

Tenslotte nog wat juweeltjes. Ik draag elke dag oorbellen en als ik ze vergeet, heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt. Overgeërfd van mama haha. Op de website van H&M kwam ik deze lange oorbellen met een marmereffectje tegen. Daarnaast vind ik deze er zo vintage uitzien.

3 oktober is Glamour Day

En wat had Glamour hier mee te maken? Wel, mijn beste, op 3 oktober kun je dankzij dit magazine korting scoren bij een heel aantal winkels (ook online en meestal ook in België)! Als je snel bent kun je de editie die je op de foto ziet nog kopen om de magische codes te ontdekken. Ik wil zéker eens kijken bij Rituals en maak alvast een Saved items-lijstje op asos.com. Daarna bekijk ik het budget nog wel eens.  Laat je het even weten als je gebruik maakt van deze tip? Ik ben ook benieuwd naar waarin jullie nog graag willen investeren deze herfst!

Veel liefs, Stefanie

Een gedachte over “Fall wishlist + 3 oktober Glamour Day (tip!)

Geef een reactie

