My August favourites ’15

Augustus alweer voorbij? Daar treur ik niet om. Want ja het was studeren, een (schoon)familiefeest, naar de bioscoop om Paper Towns te kijken en dromen over betere vooruitzichten (zon, pasta, gelati!). Omdat ik zoveel thuis was de voorbije maand, heb ik 5 ‘favorieten’ opgemerkt die terugkwamen in wat ik zowat dagelijks deed. De 5 kleine (materiële) dingetjes die ervoor zorgden dat ik elke dag weer met goeie moed verderging…

Monthly recap

Angus & Julia Stone – Stay with me

De meeste mensen studeren het liefst in volledige stilte -kleine hypothese door mezelf-. Ik daarentegen, wordt er gek van als er geen radio/tv voor achtergrondgeluid zorgt. Dan hoor ik mezelf te hard denken. Ofzoiets. Dus studeren gebeurt met de radio op de achtergrond óf met een afspeellijst op Spotify. En zo ontdekte ik dit liedje! Ik ben gek op Angus & Julia Stone en dat zul je nog wel genoeg merken. Dit is een cover van Sam Smith, die ik eigenlijk ook heel leuk vind. Mooi mooi mooi! 

Raspberry magnum

Ik las in een interview met haar dat Rens Kroes nog niet eens zo’n “roze magnum” in haar lichaam zou wíllen. En toegegeven, zo denk ik ook vaak over een aantal dingen. Echter: dit is een ijsje. Met frambozensmaak. En als ie op is, zitten mijn handen vol glitters. Dan kan zo’n ijsje heel af en toe toch wel… Hihi  

Dit was geen dagelijks iets hoor, geen zorgen haha! Maar het was voedingsgewijs wel de ontdekking van de maand. 🙂

Douwe Egberts MOKA ROYAL

Coffee pads voor in de Senseomachine! Jeej koffie! Ik drink iedere ochtend een kop. Senseo Caffé Latte met speculoossmaak is mijn favoriet. Maar iedere ochtend latte drinken zag ik niet echt zitten. En de pads die we hadden, daar was ik dan weer niet zo’n fan van. Maar met Moka Royal heb ik dus een hele goede gevonden. Life is too short for bad coffee. 

Rituals TAO YIN Bed & Body mist

Nog zoiets waar ik absoluut niet zonder kan: heerlijke geurtjes! I’m a sucker for lovely smelling things/food/people. Maar echt. Ik ben sowieso fan van Rituals en nu wou ik graag iets voor aan het einde van de dag. Om goed in te slapen (slaapproblemen hierzo) en gewoon omdat het fijn is. 😉


Daily vlogs Alfie

Ik vind het vervelend om tijdens het tanden poetsen gewoon naar mezelf in de spiegel te staan kijken. Dus rondwandelen it is. Dat kan nogal vervelende situaties voortbrengen dussss heb ik daar iets op bedacht. Ik leun mijn iPheune tegen de spiegel en kijk een filmpje op YouTube. Deze maand waren het overduidelijk Alfies vlogs die ik niet wou missen. Maar eerlijk is eerlijk. De dagen dat Zoe een vlog uploadde, kreeg dat filmpje wel voorrang… 

En nu kan ik niet wachten op de mooie tijd die de maand september nog brengt! Vanaf donderdag nog 18 dagen volledige vrijheid! Waarvan 8 dagen doorgebracht ik Italië. Ik kan niet wachten! Bovendien begin ik aan een nieuw hoofdstuk (nieuwe studie, terug in mijn hometown) en dat vind ik alleen maar heel spannend en stiekem ook heel leuk! 

Veel liefs en een fijne maand september gewenst,

Stefanie

Geef een reactie

