Inspirational quotes to keep you going

Hard werken is iets wat we allemaal moeten doen als we iets willen bereiken. Daar ben ik heilig van overtuigd. Jazeker, er zijn ook mensen die het zomaar in de schoot geworpen kregen maar dat wimpel ik altijd weg met “kunnen ze daar dan trots op zijn, als ze niet hebben moeten knokken?” Hard werken wordt voor iedereen -insert korreltje zout- vroeg of laat wel eens te véél werken. En dan is er pinterest en tumblr. Waar je voor elk dipje een inspiratie kunt vinden om toch door te zetten!

Vandaag had ik weer zo’n baaldagje. Ik was de hele voormiddag al gespannen. Als in gespannen schouders, gespannen benen,… De stress die in mijn lichaam sluipt. Na een extra lange lunchpauze, een “ik wil gewoon op mijn bed liggen dus doe ik dat gewoon” moment, kon ik er weer tegenaan. Misschien ook omdat er boven mijn bed een motivational quote hangt: Just do it… #1 Hihi 🙂 En omdat zo’n doorzetgevalletjes heel fijn zijn, laat ik jullie hier inspiratie opdoen!

Deze laatste is een knipoogje. Want wat je ook doet, er is altijd koffie. En thee. En chocomelk. 😉

Wat is ‘jouw’ quote die jou uit een dipje kan helpen?

Liefs, Stefanie

[credits aan alle geniale mensen die de auteursrechten van deze afbeeldingen bezitten]

Een gedachte over “Inspirational quotes to keep you going

Geef een reactie

