My life instasized #1

Vandaag heb ik een artikel met een aantal vierkante fotootjes voor jullie. Ze tonen hoe ik het evenwicht zoek tussen herexamens en het overweldigende vakantiegevoel. Want mijn God, dat gevoel is onvermijdelijk! Gewoon aan toegeven denk ik dan. Én doen wat je moet doen. 😉 (& vooral niet zeuren als mensen de tijd nemen om je blog te bezoeken hihi) Moge het kijkje dat je gaat nemen je bevallen.
This time I’m sharing some pictures which show you how I’m trying to find balance between studying & vacation. After an amazing month of July, I’ve been having a hard time getting into a routine. But it’s okay now. Fingers crossed I will pass my exams this time! I hope you enjoy taking a look into my life in square pictures. 

Dat ik nu geen tijd meer heb om supertoffe (ont)spannende dingen te doen die je associeert met vakantie, betekent niet dat mijn hele leven on hold moet staan. Geloof me, die fout heb ik gemaakt. Alles op alles zetten bleek alleen maar uitdovend en juist vertragend te werken. Blokken in vakantiemodus is het geworden. Enkele uren volle concentratie plus voor- en achteraf voldoende ontspanning. 😉 Maar geloof me, ik ben streng genoeg voor mezelf om te weten wanneer ik het serieus moet nemen.

Allereerst een typische lunch voor mij: een speltcracker met avocado en een spiegeleitje! Mmmmmm! En daarna eet ik altijd nog een stuk fruit. Zo’n crackertje volstaat niet voor mij hoor hihi. 🙂 Ik zat trouwens ook in de ontdekkingsfase van de app DoodleSnap. Moest je je afvragen vanwaar die gekke tekeningetjes komen…

En die prachtige lucht, da’s de Leuvense hemel op een mooie zomeravond! Na een weekje studeren ging ik met de liefde en zijn ouders naar een klein festivalletje voor een jazzconcert. Perfecte ontspanning!

En dit is het resultaat van ontspanning deel 2 haha. Ik had een examenperiode van 39 dagen (nu nog 14 dagen te gaan!) in het vooruitzicht. Ik weet zeker dat als ik niet genoeg ontspan, ik dat niet volhoudt. Dus hier nam ik een dagje vrij. In de vorm van met mama winkelen en rondkuieren. Het Ferrero-ijsje is een potje heerlijk veganisme van Loving Hut. -tip!- De buit van de dag bestond uit make-up, een boek over bloggen (waar ik al veel aan had) en een peanut butter Clif bar. Die laatste was heel lekker trouwens maar niet van “wil ik zeker nog eens kopen”. Die dag ging ik ook naar de kapper en die raadde me aan een olie te gebruiken op vakantie in Italië. Om uitgedroogd haar te beperken. Ik ben eens benieuwd! 🙂

Als ik dan toch nog eens tijd had -tijd had gemaakt eigenlijk- wou ik ook nog eens koken. Gevulde aubergines naar een recept van Rens Kroes. 2 woorden: vingers aflikken! Oeps 

De schoenen zijn een geweldig soldenkoopje van de Zara. 🙂 Normaal 50 euries maar nu stonden ze bij me thuis voor 23,95! Jeej voor online shoppen!

Ik kan wel stellen dat ik gezegend ben met een prachtige wandelomgeving en een kat die niet schattiger kan worden! Wat een snoesje! Lola is een enorme afleiding maar kom op. Dit is niet te weerstaan. Dat zachte vachtje en lieve oogjes… Ik smelt.

En als ik dan thuiskom na een examen dan doe ik 3 dingen: mijn bolletjessokken aantrekken, de krant lezen en tv kijken. Oké oké, ook internetten. Can’t help it. Het was mondeling examen filosofie trouwens en ik sluit niet uit dat ik dit in mijn nieuwe studie zal kunnen vrijstellen! Je kunt toch echt zo’n yes-gevoel hebben na een examen, wel, dat had ik. Op naar de volgende. 🙂  

Leuk om een kijkje te nemen in mijn leven?

Liefs, Studiebol Stefanie 

Geef een reactie

