About my (arguable) guilty pleasures

Iedereen heeft wel zo’n dingen waar hij of zij niet heel graag over toegeeft dat ie er stiekem wel van geniet. Tegelijk zijn het wel die eetgewoontes en activiteiten die jou maken tot wie je bent. En daar iets niets mis mee, toch? Een greep uit mijn guilty pleasures:

  • In feite is dit helemaal niet fout ofzo maar mijn ‘verlangen’ naar een appel met pindakaas kan nogal hoogtes aannemen… Of stukjes banaan met pindakaas. En dan te zeggen dat ik een jaar geleden nog nooit pindakaas had gegeten… Gelukkig houd ik het bij de ‘healthy peanut butter’, de soort zonder toevoegingen. Gewoon pinda’s. Yes! (Ik heb het hier voornamelijk over de hoeveelheid pindakaas trouwens haha)

banana and peanut butter my favorite thing in life!! lol! soooooo yummy! my once a week treat!

  • Over banaan en pindakaas gesproken. Ik heb zo van die dagen dat ik ’s morgens, ’s middags én ’s avonds ontbijt kan eten. De groentjes zullen dan even moeten wachten maar ter compensatie zal ik dan veel fruit eten. Geen slecht plan volgens mij.
  • Taylor Swift. Haar instagram, haar muziek, haar ‘squad’, haar stijl. Al moet ik zeggen dat ik nu ook weer niet elk liedje van elk album goed vind (laat staan ken). Ik vond haar leuk vanaf het begin en oude liefde roest niet.
  • Katy Perry is er ook zo eentje.
  • Video’s kijken op youtube. Veel video’s. Vooral veel foodvideo’s. Vegan recepten, veggie recepten, food hauls, etc. Het is gewoon een toffe manier om inspiratie op te doen voor bij het koken.
  • En vlogs kijken. Wat is het toch dat me zo boeit aan een kijkje nemen in andermans leven… Ohja, ik laat mijn lezers hetzelfde doen met het mijne. Nevermind. Leuk is leuk.
  • Het liefst ga ik mee wanneer mama om boodschappen gaat. Ik neem dan niet gewoon wat we nodig hebben. Nee, ik onderzoék de winkel. Altijd óp zoek. Op zoek naar iets nieuws. “Oeh, 78% pure chocolade met noten en bosbessen… Mamaaaa, mag ik…”
  • Politieke actualiteit volgen. De pagina’s in de krant over politiek lees ik het eerst. Neen, niet de laatste weetjes en roddels over celebs. Zelfs op een nuchtere maag kan ik het aan om te lezen over het reilen & zeilen van onze (en buitenlandse) politiek. Ben ik nu raar? Ik noem het “geïnteresseerd in de maatschappij”. En maar best ook als je een rechtenstudent bent die gaat veranderen naar de studie politieke wetenschappen. Haha 🙂

Ik ben best wel benieuwd naar de guilty pleasures van anderen. Misschien was er iets herkenbaar voor jou?

Liefs X

2 gedachtes over “About my (arguable) guilty pleasures

Geef een reactie

