From now on you can follow me with Bloglovin

Follow my blog with Bloglovin

Als ik het me goed herinner had ik mijn account op Bloglovin al een tijdje voordat mijn eigen blog een feit werd. In ieder geval lees ik al jaren blogs. En ja, gecombineerd met graag schrijven is het dan gaan kriebelen he. Nu koppel ik dus die liefde voor het lezen van blogs aan de liefde voor het schrijven. Ik vind het een handige tool om een overzicht te krijgen van wat je favoriete bloggers nog gepost hebben. Daarnaast is het makkelijk om zo nieuwe blogs te ontdekken.

Indien je er ook een account hebt en het best wel prettig vindt om mijn hersenspinsels & co te lezen, kan je misschien gewoon op die +Follow-knop drukken. Deal? ALVAST BEDANKT, dat wel!

Ohja, misschien nog tips voor leuke blogs om te volgen?

Liefs, Stefanie.

5 gedachtes over “From now on you can follow me with Bloglovin

  1. Misschien ken je ze al, maar
    Ikbenirisniet.nl
    Lisanneleeft.nl
    Dagdromend.nl

    En je kan als je op mijn naam klikt als het goed is mijn blogje zien..
    Niet dat die van mij mega bijzonder is hoor haha

    Like

Geef een reactie

