2 days well spent in Antwerp

Aangezien we volgende maand druk zullen zijn met herexamens (klinkt dramatisch maar zo slecht hebben we het niet gedaan hoor hihi) besloten mijn liefde en ik onze 9 & 10 maanden samen maar tegelijk te vieren en dat deden we goed! 🙂 Met een weekendje in Antwerpen. Midden in de week.

BBBC334A-A76B-44FF-AE3E-023DA1767DF7254C35FB-11E0-40E4-9F25-80AC97AD5444

Het viel me op hoe we elkaar nieuwe plekjes leerden kennen in een stad waar we allebei al heel wat tijd doorbrachten. Daarom wou ik graag die leuke spots oplijsten! Hopelijk heb je er (ooit) iets aan. 😉

  • De Zoo van Antwerpen: daar was ik nog nooit naartoe gegaan! Shame on me… Of shame on les parents? 😉 Mijn hoogtepunt: De olifanten. Ik hou van olifanten! 983D297F-25AB-4017-B863-E603B86F34F2DB296CDC-7342-4EC7-BFA7-3E97C5C5BFDC
  • Lush: gewoon omdat ik er het liefst alles zou willen kopen! Maar ik kon me nog net inhouden en kocht enkel een bathbomb hihi.
  • Sint-Annatunnel: in plaats van de tram of metro te nemen naar linkeroever liepen we de Schelde onderdoor. Is een keer iets anders.D7A0654A-39AB-4AC5-8275-79BDC6E813C929609B39-DECC-4793-9174-4A9457ADB4A9
  • Hotel Van der Valk Beveren: voor kerstmis kreeg ik een bon voor een overnachting in dit leuke hotel. Heel makkelijk te bereiken vanuit Antwerpen met het openbaar vervoer. Dusja, waarom niet he. Privé-zwembad en uitgebreid ontbijtbuffet, yes.
  • OZZO Sushi & Lounge: even wat duurder maar we moesten dan ook dubbel vieren natuurlijk *insert aapje-met-handjes-voor-de-mond-emoticon here*
  • Maurice Coffee & Knits: we zaten nog een beetje vol van ons ontbijt dus wouden iets licht eten. Lief nam soep en ik nam een açai bowl. My first ever açai bowl! Lekker! En de latte art werd ook zeker geapprecieerd 🙂AE66BA6B-3EDE-4E31-BF2D-46B4A29A24A705BC249A-8309-46FF-9174-C5BB17A9D1CC
  • Sissy boy: dit is pas een winkel die ik zou willen leegroven. Vooral het ‘Homeland’-gedeelte dan. Je kan de winkel vinden in de Nationalestraat en hier: http://www.sissy-boy.com/
  • Jutka & Riska: nog zo’n winkel waar ik alles zou willen kopen! Hier vind je juwelen, andere accessoires en prachtige kleren. De collectie heeft een ‘vintagy feel’, van ieder kledingstuk zijn er maar enkele stuks aanwezig. Bovendien spotte ik een creatie van Dries Van Noten voor een veel lagere prijs dan de originele 😉
  • COS: want COS (punt).
  • & Other stories: want &otherstories (punt). Haha. Deze 2 laatste vind je allebei in de Korte Gasthuisstraat trouwens.

Dit zijn zowat de plekjes die me zijn bijgebleven! Nog tips? Shoot!

Liefs!

6 gedachtes over “2 days well spent in Antwerp

Geef een reactie

