I’m back

Toen ik enkele maanden geleden deze blog startte zat ik diep. Dat werd me nog maar eens duidelijk bij het herlezen van mijn stukjes. Maar goed nieuws: ik voel me beter. Vele vele beter! Sinds die laatse blogpost is mijn relatie alleen maar sterker geworden. ‘T is te zeggen, mijn relatieS. De band met mijn mama en de band met mijn vriendinnen zijn ook weer aangesterkt.

Verder heb ik een keuze kunnen maken over mijn studie. Ookal haalde ik uiteindelijk meer dan de helft van mijn vakken, ik stop met rechten en ga politieke wetenschappen studeren. Gedaan met het dagelijks pendelen tussen Leuven en Brussel. Deze Leuvenaar gaat gewoon lekker in haar geliefde thuisstad studeren. En God, wat voelt dat goed! Stiekem kan ik niet wachten om gewoon opnieuw te beginnen. Dicht bij huis, in de buurt van mijn vrienden en van mijn grote liefde. De vriendinnen die ik leerde kennen in Brussel zijn ook dagelijks in Leuven, die vriendschappen zie ik dus niet per se verloren gaan. 😉

En tenslotte ben ik in opperste stemming want het is ZOMER. zomerVAKANTIE ZELFS. (Al doe ik in augustus wel 3 herexamens, iets met vrijstellingen enzo…) Over exact 2 maanden gaan mijn vriend & ik 8 dagen naar Italië. Daar ben ik nog nooit geweest dus kan niet wachten om Rome en Napels te ontdekken. Zeker nadat ons tripje naar Stockholm in april zo goed meeviel. 🙂

AE56A4EB-FD89-43DB-93F3-835B29C54E95200FFA4A-B9AA-4E1D-AC38-699D5F76AED1

Ik wil dus weer echt aan het bloggen slaan! Ik heb alvast een schrift met ideetjes. Ik heb zo’n zin om mijn schrijfstijl (verder) te ontwikkelen en te werken aan mijn schrijfskills. Note to self: houd het vol deze keer.

Liefs, Stefanie

Geef een reactie

