Hallo wereld!

“Dit is je eerste bericht.” Dit is mijn eerste bericht. Omdat ik nu echt wil gaan bloggen. Ik probeerde het al, meer dan eens. Maar ik probeerde stijlen die me niet staan. Neen, ik ga voor een blog om te verwerken wat me bezig houdt. De vlotte pen, maar dan online.

Wordt het een allegaartje? Ongetwijfeld. Maar geniet van mijn allegaartje 🙂

It’s a knot. (Zie je, “it’s a wrap”, dat roepen regisseurs op het einde van de opnames, toch?) Maar dus geen wrap, echt een knot want alles zit in de knoop. Inclusief deze meid.

Veel liefs,

Stefanie

Geef een reactie

